fredag 18 november 2011

Duktigt

Bra start på dagen känner jag att jag fick idag också, fast nej. Vaknade fem över halv åtta imorse. Det betyder att jag hade 25 minuter på mig innan jag skulle vara i skolan. Jag hade sovit med håret i en knut så jag var tvungen att platta det och jag hade ingen aning om vad jag skulle ta på mig för kläder heller. Jag hann inte äta någon frukost men jag tänkte att det var lugnt eftersom jag hade hemkunskap direkt på morgonen.
Jag kom till skolan någon minut innan vi började. På hemkunskapen varken bakade vi eller lagade mat, utan vi läste bara i hemkunskapsboken. Så jag fick ingen frukost där. Min nästa tanke var att köpa en macka i kiosken. Självklart var de slut då. Jag köpte en bulle i alla fall. Även fast den inte var speciellt god. Den var inte speciellt mättande för den delen heller.
Luciaövning
Svenska
Engelska
Vid halv tolv fick vi äntligen äta. Jag klarar mig verkligen inte utan frukost!

Skönt att det är fredag och helg nu i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar