torsdag 15 december 2011

Jappsis

Var i skolan nästan hela dagen igår, därav ingen bloggning.

Idag hade jag sovmorgon till 20 över 10. När jag kommer till skolan gör vi ett läxförhör som går på typ fem minuter sen får vi sluta och börjar vid 10 över 12 igen. Värt! Jag skulle kunna skita i den lektionen och sova istället.
Den andra lektionen så vi på film på och sista lektionen hade jag syslöjd, så det var en ganska chill dag ändå.

Nu har jag precis skrivit klart min artikel. ÄNTLIGEN! Den skulle vara inne innan höstlovet egentligen. Men jag är ju jag och då blir ingenting klart förrän precis i sista stund.
Jag tar en paus med lite vit kladdkaka och ett avsnitt av Desperate housewives innan jag fortsätter med att förbereda min muntliga bokredovisning jag har imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar