tisdag 13 december 2011

Mange bjuder


Måste säga att jag gillar videon!


Idag har jag varit duktig. Jag började plugga direkt när jag kom hem från skolan, så nu är min filmrecension klar. Det går lite sämre med min artikel. Om det finns någon frivillig som vill skriva den, så varsågod!
Jag har även lagat mat (korv med bröd, haha), diskat, varit ut med hunden och bakat kladdkaka med vit choklad. Det blev lite annorlunda smak, men gott var det.

Imorgon slutar jag inte förrän sent. Halv fem - fem någon gång. Vi har dubbeltimme på elevens val för att hinna klart med julshowen. Bara en vecka kvar nu!

Det var lucia i skolan idag förresten. Emma var jättefin som lucia!
Och jag sjöng solo. Det gick ganska bra faktiskt, med tanke på hur nervös jag var. Jag vaknade med halsont, fick lite smått panik och jag drack en hel flaska med vatten innan lucian för att inte bli torr i halsen. Men det gick bra.

Nu blir det snart att sleepa! Goodnight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar