onsdag 14 mars 2012

Back then I swore I was gonna marry him someday, but I realized some bigger dreams of mine

Angående rubriken: Jag har suttit och spelat Taylor Swifts låt Fifteen på gitarr ett bra tag nu. Just den meningen fastnade. Vet inte varför.

Idag hade vi Nationella i Fysik. Jag trodde ärligt talat att jag inte skulle kunna ett skit eftersom vi kollade på ett gammalt prov innan och jag kunde typ inget. Men det gick rätt bra tror jag. Det kändes bra i alla fall!
Nationella hela förmiddagen typ och efter lunch hade jag en 80 minuters NO-lektion. Och ja, vi jobbade med fysik. Började lessna ur lite.

Vad har annars hänt idag? Zumba på elevens val, en timmes lång promenad med Cilla och nu lite gitarrspelande. Nu ska jag se på det nya avsnittet av Pretty Little Liars. Pussssss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar