fredag 16 mars 2012

Rubrik

Det har visst blivit lite "varannan dag" bloggning den här veckan. Better than nothing!

Igår var jag till Borlänge och shoppade med Linnéa. Det var riktigt roligt. Det blev bara ett par vanliga, svarta leggings och en ring, eftersom jag var och shoppade det mesta jag behövde i fredags. Jag måste shoppa ny bikini och nya shorts innan vi åker till Mallis också, men det har jag tid med senare. Det är ungefär 1 och en halv månad kvar!

Fredagar är chilldagar.. typ. Vi hade futsal-träning med skollaget, så vi slapp lite engelska och matte. Skönt. Typ på en gång efter det hade vi idrott och då körde jag styrka. Jag tänkte dra på killarnas träning nu efter skolan men jag sket i det. Jag har redan varit duktig idag! Det blir antagligen en springtur senare idag eller imorgon istället.

Vad händer i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar