söndag 27 maj 2012

Lördag

Det blev en riktigt varm och rolig lördag igår. Den började med att jag och Hannah träffades på fotbollsplan för att döma varsin match. Det var min första match och jag tycker att det gick helt okej! Jag var jättenervös men det gick bra så fort jag kom igång. Under den här tiden lyckades jag även bränna mitt ansikte. Förstår inte riktigt hur det gick till. Jag var ute i tre timmar kanske?

Efter det drog jag och Anton ner till fotbollsplan och såg på A-lagets match mot herrarna. Vinst med 5-3 tror jag att det blev? Sen drog vi över till kyrkan och såg på när Linnéa och Hannah konfirmerades. Fina flickor!


Om två timmar drar jag iväg till Borlänge för match mot Bullermyren. Taggad! Men solkräm i facet blir det då allt. Tänker inte bränna mig mer. 24 graders värme och stekande sol. Sitter fint. Förutom när man ska spela match!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar