söndag 3 juni 2012

Fullt upp hela veckan

Märkte precis att det inte har blivit någon bloggning alls den här veckan, men jag har haft fullt upp. Tänkte berätta lite kort om vad jag har gjort.

Tisdag-Onsdag gick jag gyllbergsvandringen. Roligt och sådär men jag fick ett myggbett på läppen. Det gjorde ont.

På torsdagen hade vi avslutningsmiddag. Det var den roligaste kvällen jag har varit med om på länge. God mat, dans hela kvällen och underbara människor. Kunde inte bli mycket bättre.


Idag har jag varit på bröllop. Det var min moster som gifte sig. Jättefin var hon!
Massa av mina släktingar är hemma hos oss nu och eftersom vi inte direkt har plats för 11 pers till så kör jag och Joline sleepover hos Jonna hela helgen. Trevligt!
Typ sådär nånting såg jag ut idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar