fredag 31 augusti 2012

Bildfunktionen fungerar igen!

Den enda anledningen till att jag inte har bloggat är att det inte har gått att ladda upp bilder. Jag blev lite arg. Jag gjorde en videoblogg också, men den kommer knappast upp här, haha. Vet ni hur sjukt dumt det känns att sitta och prata med sig själv?

Min familj är utomland och detta är vad jag kommer att leva på när jag är hemma själv. Jag följde inte med för att resan blev bokad i somras och då var jag osäker på om jag skulle ha lärt känna någon i min klass då. Det skulle ju vara lite jobbigt om alla hade lärt känna varandra medan jag var borta och jag inte skulle känna någon när jag kom tillbaka.
Nu ser ni ju lite av mitt hår som jag lovade att det skulle komma upp en bild på heh. Det ser väldigt kort ut, men det är pga min bruna dip-dye.

Vi fick reda på att alla ettor på Haga ska få datorer. Det var ganska najs tycker jag! Mer datorer till folket!

Om ett par timmar anländer Rebecca. Då drar vi först ner till fotbollsplan och ser på match, sen fortsätter vi vårat Harry Potter-maraton som vi började på i somras. 5-7 ska vi se ikväll! Eller vi får väl se hur långt vi kommer innan vi somnar, haha. Imorgon drar vi till Falun på Granny goes street. Taggad för Maskinen kan jag lova! Det blir grymt.

Jag passade på att ta en snabb webcam-bild på mitt hår nu så att ni som inte redan har sett det irl får se hur det ser ut. Man ser kanske inte så mycket. Men sådär på ett ungefär ser det ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar