tisdag 28 augusti 2012

Tuesday

Blogger dampar a bit så det går inte att lägg upp bilder för tillfället. Efter tio minuters försök lade jag ner och fick en snilleblixt. Jag kan ju testa i Internet Explorer! Jo visst, snilleblixt. Det laggade sönder mer på förstasidan än vad det någonsin har gjort i Google Chrome. Jag fick psykbryt innan jag ens hann komma in på bloggen. Nu tänker jag ALDRIG mer använda Internet explorer. Jag fattar inte hur jag klarade mig med det förr i världen. Usch. Tur att chrome finns säger jag bara.

Över till det jag egentligen skulle blogga om. Om ungefär en timme drar den nya säsongen av Ung & Bortskämd igång. Vad tycker vi om det? Jag tycker att vi väntar och ser hur det är. Om det kan bli lika roligt som förra året. Jag hoppas det i alla fall! I år var det ingen jag kände igen som var med (tror jag, jag har i och för sig inte så stor koll på deltagarna i år). Förra året fanns både Daniel Paris och Jean-Pierre jag kände igen sen innan. Det visar sig hur det blir. Puss på er!

Måste också passa på att säga grattis till min bror som fyller 14 idag och min syster som fyllde 19 i lördags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar